Subject: FW: Määruse nr 88 „Seadme vahetu kasutaja, kasutamise järelevaataja, seadmetööd ja auditit tegeva isiku kompetentsusele ja selle tõendamisele ning sertifitseerimisskeemile esitatavad nõuded“ muutmise eelnõu arvamus
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 13:32:22 +0300

From: Maanus Urb - MKM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 19, 2025 1:22 PM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: Määruse nr 88 „Seadme vahetu kasutaja, kasutamise 
järelevaataja, seadmetööd ja auditit tegeva isiku kompetentsusele ja selle 
tõendamisele ning sertifitseerimisskeemile esitatavad nõuded“ muutmise 
eelnõu arvamus

Maanus Urb
metroloogia ja seadme ohutuse nõunik
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

From: Ireen Tarto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 19, 2025 9:41 AM
To: Maanus Urb - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Määruse nr 88 „Seadme vahetu kasutaja, kasutamise järelevaataja, 
seadmetööd ja auditit tegeva isiku kompetentsusele ja selle tõendamisele 
ning sertifitseerimisskeemile esitatavad nõuded“ muutmise eelnõu arvamus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust määruse 
nr 88 „Seadme vahetu kasutaja, kasutamise järelevaataja, seadmetööd ja 
auditit tegeva isiku kompetentsusele ja selle tõendamisele ning 
sertifitseerimisskeemile esitatavad nõuded“ muutmise eelnõu kohta. Annan 
teada, et Eesti Kaubandus-Tööstuskoda toetab eelnõuga plaanitavat muudatust.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>